27 Nisan 2017 Perşembe

Yeni Çıkacak Kore Dizileri | Mayıs

Yeni yazısına merhaba diyelim! Blogta zaten yeni başlayacak Kore dizilerinin tanıtımlarını yazmaya çalışıyorum ama dizi çok olunca her birine ayrı yazı yazmaya yetişemiyorum. Dedim aylık olarak çıkacak Kore dizilerini kısa bilgilerle birlikte yazayım da ayrı bir tanıtım yazmaya vakit bulamadıklarım da ağlamasın. Hem böyle daha derli toplu olacağına inanıyorum. Öyleyse mayısta çıkacak olan Kore dizileri neymiş görelim!

1-Third-Rate My Way

third rate my way kore dizisi tanıtımı konusu
Tür: Romantik, Tarihi
Bölüm Sayısı:  16
Çıkış Tarihi: 8 Mayıs 2017
Detaylı tanıtımı için dizi adına tıklayabilirsiniz.

2-Seven Day Queenseven day queen konusu tanıtımı

Tür: Tarihi
Bölüm Sayısı: 20
Çıkış Tarihi: 31 Mayıs 2017

3-Ruler: Master of the Mask

ruler master of the mask konusu tanıtımı kim soo hyun
Tür:  Tarihi
Bölüm Sayısı: 20
Çıkış Tarihi: 10 Mayıs 2017
Detaylı tanıtımı için dizi adına tıklayabilirsiniz.

4-Lookout

Lookout konusu yorumu
Tür: Bilinmiyor
Bölüm Sayısı: Bilinmiyor
Çıkış Tarihi: Bilinmiyor

5-Suspicious Partner

suspicious partner konusu yorumu tanıtımı
Tür: Romantik Komedi, Gerilim
Bölüm Sayısı: 16
Çıkış Tarihi: 10 Mayıs 2017

6-My Sassy Girl
my sassy girl 2017 kore dizisi tanıtımı konusu

Tür: Tarihi, Romantik
Bölüm Sayısı: 16
Çıkış Tarihi: 29 Mayıs 2017

7-Circle

circle kore dizisi tanıtımı konusu
Tür: Bilimkurgu, Gizem
Bölüm Sayısı: 12
Çıkış Tarihi: 22 Mayıs 2017
Detaylı tanıtım için buraya tıklayabilirsiniz.

Anlaşılan o ki mayıs ayı tarihi dizilerin ayı olacak. Ne mutlu tarihi dizi severlere! Kim Seul Gi'den dolayı Lookout'u merakla bekliyorum ben. İleriki zamanlarda dizi hakkında ayrı bir tanıtım yazısı yazacağım umarım. Peki sizin merak ettiğiniz diziler hangisi? Paylaşın benimle, konuşalım! ^____^

8 yorum:

  1. Hadi Kore severlerin gözü aydin 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol dizili bir ay bizi bekliyor :))

      Sil
  2. Oh oh! Hayırlı olsun Eslem yeni köşen pek güzel olmuş ^^
    En çok beğendiğim dizi ve sanırım mayısta izleyeceğim tek dizi Third-Rate My Way olucak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiiim, umarım devam ettirebilirim :D
      Başroller çok sağlam Third Rate My Wayde. Umarım kurgu da sıkı olur ve tadından yenmez :D

      Sil
  3. Korece öğrenmeye merak sardım.Kore dizilerinin katkısı oluyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok katkısı alıyor. İzlerken farkında olmadan birçok kelime ve kalıp öğreniliyor. Korece hakkında biraz araştırma yapıp izlemeye başlarsanız fiil çekimlemelerini, aralarındaki farkı falan çok rahat anlarsınız.

      Sil
  4. henüz hiç kore dizisi izlemedim ama genelde animeleri kore dizisi yapıyorlar:) my sassy girl'ün kore filmini izlemiştim ama, keyifli seyirler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski diziler öyle aslında. Şu anki güncel diziler pek animelerden uyarlama olmuyor :))
      Filmi benim de izleme listemde. Bakalım ne zaman izlemek kısmet olucak :))

      Sil

Yeni Yazılardan Haberdar Olun