3 Şubat 2017 Cuma

Pazar 6'lısı: Şubat Temaları


5 Şubat - Okumak için çevrilmesini beklediğiniz 6 kitap 
Bu tema Rushmine blogunun sahibi Zeynepin fikriydi. Çok teşekkürler! :))
Serilerin devam kitaplarını beklerken ben

12 Şubat - Romantik türdeki 6 kitap
Sevgililer günü kapıda ama hala bir sevgiliniz yok mu? Üzülmeyin romantik kitaplar yanınızda! 
19 Şubat - İsminde kış mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların kışın geçtiği 6 kitap
Pinuccianın okuma şenliğinin temasını Pazar 6'lısı için arakladım biraz. Ama tamamen masum düşüncelerle yaptım bunu çünkü hala bu kategori için gönlüme göre bir kitap bulamadım. Belki sizin seçeceğiniz 6 kitaptan biri hoşuma gider ve ben de okurum diye düşünüp ekledim.
26 Şubat - Yazdığı kitapları kıskandığınız 6 yazar
Okuyan Muggle blogunun sahibi Gözde bu seçim yapması zor temayı paylaştı bizlerle. Çok teşekkürler canım ^__^

Temalarımız işte böyle. Umarım birlikte keyifli bir ay geçiririz. İyi geceler^^

13 yorum:

  1. Kıskandığım yazar mı hmm bir liste yapıp geliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun bir liste bizi bekliyormuş gibi bir hisse kapıldım :D

      Sil
  2. altılılar çok lezzetli duruyor. bu ay çok güzel geçecek desene. pazar altılılarını merakla bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ^____^ Bol katılımlı ve eğlenceli bir ay olmasını umuyorum :))

      Sil
  3. Yaa ben de bu ay size katılsam mı ki? Bence katılayım katılayım. Cumartesileri doğaçlama takılmaktan sıkıldım sanırım. Hem çok güzel temalar bunlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa tabii ki İlkay gel katıl aramıza <3 Doğaçlama mı takılıyordun o.o Nasıl bu kadar düzenli götürebildin planlamadan wow :D
      Teşekkürler :))

      Sil
  4. Sanırım bu sefer son ikide katılacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama ilk iki tema ağlıyor şu an ;___;

      Sil
    2. Hahah :), ya kıyamam onlara başlıklar güzel de bana uymadı. Romantik türde kitap okuduğum söylenemez ve şu an için çevrilmesini beklediğim kitap da yok :( Belki zorlasam bir iki tane çıkar.

      Sil
  5. Çok güzel temalarmış, özellikle de sonuncuyu beğendim. :D Katılmaya çalışacağım yine bakalım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim :D Bekliyorum yazılarını :))

      Sil
  6. Bu sefer ne yapıp edip katılacağım, hatta ilki hazır bile :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazını ana sayfada gördüm az önce ben de. Okuyacağım birazdan :D

      Sil

Yeni Yazılardan Haberdar Olun