7 Ocak 2017 Cumartesi

Pazar 6'lısı: Ocak Temaları

Geçen hafta yoğunluktan yayınlayamamıştım temaları. Şimdi geç de olsa yayınlıyorum.

  8 Ocak Pazar - Bu yıl okumak istediğiniz 6 kitap
Hepimiz okuyacaklarımızı çoktan gözümüze kestirdik değil mi?
15 Ocak Pazar - Bir yayınevi 6 kitap
Bir yayınevi seçiyoruz ve bu yayınevine ait okuduğumuz ya da okumak istediğimiz 6 kitabı paylaşıyoruz.
22 Ocak Pazar - Yarım bıraktığınız 6 kitap
Bazı kitaplar bitmemeye mahkum...
29 Ocak Pazar - Kapağı en sevdiğiniz renkten/renklerden oluşan 6 kitap
Turunce ve pembe kapaklar bekleyin, geliyorum!

Pazar 6'lısına birlikte başladığımız mariapuderolmedii blogunun sahibi Tuğçe Pazar 6'lısını bıraktı maalesef yoğunluğundan dolayı. Gerçi bırakalı 7-8 ay oluyor ama tek idare ettiğim için duyurmamıştım. Ama artık tema bulmada, zamanında paylaşmada falan zorlanıyorum. Pazar 6'lısını instagramda da yürütmek istiyorum ama instadaki aktifliğim yerlerde...Bu yüzden Pazar 6'lısına yardım edecek gönüllüler arıyorum. İlgilenen varsa yandaki iletişim formundan ya da esothepink@gmail.com adresinden ulaşabilir. Hiç olmadı tema fikirleri bekliyorum! :D

16 yorum:

  1. İlk defa görüyorum blogunuzu ve bu uğraşınızı. Bunları blogumuza mı yazıyoruz ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, her pazar belirlenen temayla ilgili seçtiğimiz 6 şeyi bloglarımızda paylaşıyoruz. Ama #pazar6lisi tagini kullanarak instagramdan da katılım mümkün :))

      Sil
  2. Ne yazik ki ben de zamansizliktan bu kadar cabuk bitiremiyorum kitaplari. Simdi duyuracagim yaziyi en azindan böyle faydam dokunsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki bir ara kısmet olur :)) Çok teşekkür ederim ^___^

      Sil
  3. Uzun zamandır temaları bekliyordum, katılmak için. Bu temalar da çok güzel bu ay hepsini yapacağım ya da üçünü. Çok katılasım vardı çok iyi oldu. Sana da kolay gelsin ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürleer^^
      Sen de teşrif etmişsin sonunda :)) Birazdan yazını okuyacağım :))

      Sil
  4. Ben hala katılmaya çalışmakla meşgulüm. :D Fikir bulursam belirtirim, bu yıl ki amaçlarımdan biri bu etkinliğe katılmaktı. Kararlıyım, bakalım ne olur. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk hedefini gerçekleştirdin öyleyse!^^ Anasayfada yazını gördüm. Hangi kitapları seçmişsin merak ediyorum şu an, birazdan okuyacağım :D

      Sil
  5. Temalar enfes, bu haftanın listesini paylaştım bile! Sen bu işi iyi götürüyorsun bence Eslem, ben de aklıma geldikçe tema fikirlerimi seninle daha sık paylaşmaya dikkat edeceğim. ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa teşekkürler Gözde, beğenmene sevindim :')) Hemen bakacağım listene. Gaiman ya da Marquezden kitap vardır diye tahmin ediyorum :D
      Bekliyorum o halde fikirlerini^^

      Sil
  6. Biraz geç oldu belki ama bende hemen şimdi katılıyorum:) instagramdan da paylaşacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiiiin^^ Bakıyorum hemen yazına :>

      Sil
  7. ne güzel bi etkinlik bu böyle :) 8 Ocak'ı kaçırdım ama diğerlerini gözüme kestirdim inşallah kaçırmam bu sefer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :))
      Biz her pazar buradayız, bekleriz ^____^

      Sil
  8. Merhaba, ben de uzun zamandır katılmak istiyordum fakat araya hep başka şeyler giriyor ve kalıyordu :) Ama artık bundan sonraki pazarlarda ben de elimden geldiğince katılmak isterim :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba!
      Sizi de aramızda görmekten mutluluk duyarız :)) Şimdiden hoş geldiniz^^

      Sil

Yeni Yazılardan Haberdar Olun