2 Aralık 2016 Cuma

Kore Dizisi Tanıtım: Goblin (2016)

Dizi Adı: Goblin
Yönetmen: Lee Eung Bok [Descendants of the Sun, Secret Love, School 2013]
Senarist: Kim Eun Sook [Descendants of the Sun, Heirs, Secret Garden, A Gentleman's Dignity]
Kanal: tvN
Bölüm Sayısı: 16
Yayın Aralığı: 2 Aralık-21 Ocak Arası
Yayın Günleri: Cuma-Cumartesi
KONUSU
Ölümsüz hayatını sonlandırmak için insan geline ihtiyacı olan bir goblin (Gong Yoo), hafızasını kaybetmiş bir ölüm meleği (Lee Dong Wook) ve zorluklarla dolu hayatına rağmen hayata iyimser bakan bir kızın hikayesini anlatacaktır.
 OYUNCULAR
Gong Yoo-Kim Shin
İnsan geline ihtiyacı olan bir goblindir.
Kim Go Eun-Ji Eun Tak
Goblinin ölümsüz hayatını bitirmek için aradığı insan gelindir
Lee Dong Wook-Wang Yeo 
 Goblinle birlikte yaşayan ölüm meleğidir.
Yoo In Na-Kim Sun (Sunny)
Yook Sung Jae-Yoo Duk Hwa
2016'da çıkmasını hevesle beklediğim son dizi de Goblindi ve o da bugün itibariyle Korede ilk bölümü yayınlandı. Önümüzdeki 24 saat içerisinde yapacağım tek çeviri gelmiş mi diye sayfayı yenilemek olucak. Tam olarak şöyle;
Oyuncu kadrosundan beklentim o kadar zirvedeki herhangi bir olumsuzlukta hayal kırıklığına uğrayabilirim. Beklentiyi normalde her zaman düşük tutarım ama GONG YOO VE LEE DONG WOOK AYNI DİZİDE?? YETMEZMİŞ GİBİ SUNG JAE?? O DA YETMEZMİŞ GİBİ KİM GO EUN? Bu Eslem beklentiyi yükseltmesin de ne yapsın sorarım size. Lee Dong Wook izlediğim ilk kore dizisi olan My Girlde kalbimi çalmıştı ve posterlere baktığımda gördüm ki adeta yıllara meydan okumuş bir gıdım bile yaşlanmamış. İnsan gerçekten hayret ediyor sayın seyirciler. Neyse efenim benim diyeceklerim -şimdilik- bu kadar. Siz Goblin hakkında ne düşünüyorsunuz, izleyecek misiniz? İzlerseniz kapımı çalmayı unutmayın, iki lafın belini kırarız.
Keyifli günler! :))

21 yorum:

  1. Lee Dong Wook'u gördüğüm gibi aklıma ilk gelen 'o nasıl bir ölüm meleğidir? Kuroshitsuji'nin Shinigami tayfasından fırlamış gibi' demem oldu. Fazla kore dizisi izlemesem de bunu seyretmek istiyorum, hatta şu an acaba eklenmiş mi diye ben bile baktım fakat yoktu. Sanırım ilerleyen saatlerde eklenir. Neyse zaten şu aralar sabahlıyorum mmorpg sağolsun, birazdan da oyuna gireceğim. Lakin dizinin müziği çok hoşuma gitti. Oyuncular konusunda da katılmadan edemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle hoş geldiiiin Riv ^___^ Yorumunu görmek ayrı bir mutluluk verdi. Özletiyorsun kendini bu aralar :')
      Valla Lee Dong Wook gibi bir ölüm meleği canımı almaya gelse hiç itiraz etmem, atarım kendimi kollarına geçirsin beni öbür dünyaya :D Şu an geldi altyazısı siteye. Hatta birazdan izleyeceğim ben de. OST'un birini EXO'dan Chanyeol söylüyor. Güzel olmamasına imkan yok :D
      Mmorpg oyun değil mi? Oyuna kaptırıp kendine bakmamazlık etme sevgili Riv :>

      Sil
    2. Hoş buldummm! ^^ Ben diziyi bekleyene kadar uyuklamışım, sabahleyin izleme fırasatım oldu. Öyle ki oyunda ki karakterimi bile o an yönetmediğim için millet diğer tarafa postalamış, garibimin bir iyileştirme tılsımı bile kalmamış. Senin yorumunu şimdi okuyunca; 'keşke benim Winifred'i de o an Yeo gibi ölüm melekleri karşılasaydı, gitti gencecik yaşında dedim. :D

      Sil
  2. Ayy konusu çok ilginçmiş ya o.O Bitsin de öyle başlarım artık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke bekleyebilsem bitmesini ben de ama ı-ıh meraktan çatlıyorum sonra :D

      Sil
  3. Kore dizilerini pek izlemesem de bu dizinin konusu bir hayli ilginç geldi fırsatını bulabilirsem izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsiniz. Belki Goblinden sonra bir bakmışsınız kore dizilerine başlamışsınız :))

      Sil
  4. Ay bende bu diziyi çok merakla bekliyorum ^^ Ama bütün bölümler gelmeden başlamıycam , bölüm yolu beklemeyi kalbim kaldırmıycak zira :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben dayanamayıp başladım ve yeni bölüm beklerken meraktan çatır çatır çatlıyorum :D Şimdilik gerçekten güzel bir başlangıç yaptılar :))

      Sil
  5. Merhaba dizide çalan şarkıların adı ve sanatçısını söylermisiniz lütfen? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki :)
      Stay With Me-Chan Yeol of EXO feat. Punch (펀치)
      My Eyes-10cm
      Hush-Lasse Lindh
      Keyifli dinlemeler :))

      Sil
  6. Merhaba, dizideki müziklerin isimlerini söyler misiniz lütfen? :))

    YanıtlaSil
  7. Ayyy dizi müko değil miii? Son bölümü izleyip yazını gördüm. İki üç cümle yazım da aşkımı depreştiriyim diye geldim ejdhsjshsjsj

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de ne müko :'))) Her bölüm gözümden yaş gele gele gülüyorum Azrail ve Goblinin sahnelerine :'))) Hele Azrail nasıl ponçik nasıl bebeg bir karakter ya sarıp sarmalayasım var kljlkj

      Sil
  8. dizi çok iyi ya zaten gong yoo yu severdim ikili süper, kopuyorum hallerine ve kurgusu da güzel ilerliyor, umarım bozulmaz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Efsane başlangıç yaptı ve bozmadan gidiyor şimdilik inş böyle devam eder. Goblin ve Azrail ikilisine ben de bayılıyorum ya :D Hani o kadar ki sadece o ikisi olsa yine izlerim diziyi :D

      Sil
  9. Yine bir yazıyı sonradan görmekle gelen üzüntü üstüme çöktü.
    Diziye bayılıyorum.İzlemeyeyim bitmesin istiyorum.Kuşkusuz 2016nın en iyi dizilerinden biri.Gerçekten öyle.Hele espriler romantiklik beni benden alıyor *gözlerinden kalp çıkan emoji*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boşver, geç olsun güç olmasın :D
      Cidden ben de izlemeye kıyamıyorum artık. Aynı sahnede hem üzüp hem de güldürüyor :D İzlerken duygu karmaşası yaşıyorum :D
      Yıl sonu favori dizilerimde mutlaka olucak benim de :')

      Sil
  10. HAR Makina A.Ş, deterjan dolum makinaları, kozmetik dolum makinası ve genel olarak tanesiz akışkan sıvı dolum makinaları üretimi, satışı ve satış sonrası servis hizmetleri vermektedir.

    YanıtlaSil
  11. Bayıldım !
    iyi ki yazını okumuşum da izlemeye başlamışım harika gidiyor şuanlık çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa yorumun o kadar mutlu etti ki beni anlatamam :'))) Yazı yazma motivasyonum iki kat arttı yani :D
      Rica ederim, keyifli seyirler :>

      Sil

Yeni Yazılardan Haberdar Olun