14 Kasım 2016 Pazartesi

Kore Dizisi Tanıtımı: Romantic Doctor, Teacher Kim (2016)

romantic doctor teacher kim
Adı: Romantic Doctor, Teacher Kim
Tür: Romantik, Dram, Doktor
Bölüm Sayısı: 20
Yayınlanacağı Kanal: SBS
Yayın Aralığı: 07 Kasım 2016-10 Ocak 2017
Yayın Günleri: Pazartesi ve Salı
Dili: Korece
Senarist: Kang Eun Kyung
KONUSU
Boo Yong Joo lakabı "Tanrının Eli" olan ünlü bir cerrahtır. Aniden yok olur ve kimse ne olduğunu bilmez. Boo Yong Joo artık Teacher Kimdir ve artık kendisini Romantik Doktor olarak çağırmaktadır ve inzivadaki hayatının tadını çıkarmaktadır.
Kang Dong Joo kendini kanıtlamak, intikam almak için Yoon Seo Jung ise tanınmak için doktor olmuştur. İkisi de Teacher Kim ile tanıştıktan sonra hayatını değerini anlar ve aşktan teselli bulurlar.

OYUNCULAR

Sırasıyla;

Han Suk Kyu - Teacher Kim

Yoo Yun Suk - Kang Dong Joo
Seo Hyun Jin - Yoon Seo Jung


Dizinin konusunu ilk okuduğumda çekici gelmemişti. Oyunculardan da Seo Hyun Jin'i Another Miss Oh dizisinde izlemiş ama canlandırdığı karakter yüzünden pek ısınamamıştım. Hal böyle olunca Romantic Doctor, Teacher Kim izlenilecekler listemde bile yer almayan diziydi. Ta ki tumblrda diziyle ilgili gönderiler görene kadar. Spoiler olmasın diye bahsetmeyeceğim tabii ne gördüğümden merak etmeyin. Sadece şunu bilin gördükten sonra ben bunu izlerim arkadaş dedim ve 2 bölümü de izledim. HEM DE VİZE HAFTAMDA. 
aralarındaki kimyanın uyumunu görüyorsunuz değil mi :')
Öyle işte efenim. Ben çok sevdim Romantic Doctor Teacher Kim'i. Çok sevdiğim için de sizlerle paylaşmak istedim ki sizin de benim gibi başlama konusunda tereddütleriniz varsa bir an önce onlardan kurtulun diye. Şimdilik fragmanını bırakıp gidiyorum ama daha sonra alıntılarla döneceğim inşallah. Keyifli seyirler ^____^


2 yorum:

  1. Bu yıl kaç tane doktor dizisi yayınladılar , şoktayım , bıkmayacaklar gibi de geliyor bana :D Başrolleri severim ama doktor konulu olunca bir önyargı oluştu bende :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doctors, beautiful Minds ve şimdi de Romantic Doctor :D 2016 doktorlu ve tarihi dizilerin yılı oldu gerçekten :D
      İlk sadece bölümü bile izlemen önyargını yenmene neden olucaktır diye düşünüyorum ben :))

      Sil

Yeni Yazılardan Haberdar Olun