22 Mayıs 2017 Pazartesi

Kore Dizisi Tanıtımı: Circle -Two Connected Worlds (2017)

Kore Dizisi Tanıtımı: Circle-Two Different Worlds (2017)
Tür: Bilimkurgu, gizem
Yönetmen: Min Jin Ki
Senarist: Kim Young Hyun, Park Sang Yeon, Kim Jin Hee, Yoo Hye Mi, Ryu Moon Sang, Park Eun Mi
Bölüm Sayısı: 12
Yayın Aralığı: 22 Mayıs 2017- 27 Haziran 2017
Yayınlandığı Günler: Pazartesi ve Salı
Bölüm Süresi: 60 dakika
Yayınlandığı Kanal: tVN

Circle Konusu

Circle, biri 2017 (günümüz) biri de 2037 (gelecek) olmak üzere iki farklı boyutta geçen bir bilimkurgu dizisidir. Dizi, 2017’deki uzaylı istilasının 2037’deki Sıradan ve Akıllı Dünyaya olan etkilerini konu almaktadır. Sıradan Dünya diye tabir edilen dünyada insanlar vebadan kırılmakta ve yolsuzluk almış başını gitmekteyken, insanların duygularının kontrol edildiği Akıllı Dünyada ne suç ne de hastalık vardır. Dizi bu iki dünya rasındaki bağ etrafında dönmektedir.
Kore Dizisi Tanıtımı: Circle-Two Different Worlds (2017)

Circle Oyuncular ve Karakterleri

Yeo Jin Go-Kim Wo Jin: 2017 yılında yaşayan ve hayatta kalmak için çabalayan bir üniversite öğrencisidir. İkiz kardeşi Bum Kyun’un da ölümünü içeren seri ölümler arkasındaki gerçeği aramaktadır.
Kim Kang Woo-Kim Joon Hyuk: 2037’deki Sıradan Dünyada yaşamakta olan azimli ve fevri bir dediktiftir. Bir nedenden ötürü Akıllı Dünyaya geçmeye çalışmaktadır.
Gong Seung Yeon-Jungyeon: Kim Wo Jin’in okuduğu üniversitede “Mühendisliğin Tanrıçası” diye anılmaktadır. En yakın arkadaşının intihara kalkışmasından sonra hayatı değişir. Kim Wo Jin ile yolları keşistikten sonra kaybettikleri kişilerin ölümleri arkasındaki gerçeği birlikte araştırmaya başlarlar.
Lee Ki Kwong-Lee Ho Soo: Akıllı Dünyadaki bir devlet memurudur. Bir cinayet vakasını çözmek için Joon Hyuk ile ekip olurlar.

Circle Trailerı

Kaynak: Kdramapal

Az çok Kore dizisi izleyenler bilir ki bilimkurgu dizilerde popüler olan bir tür değildir genelde. İşte Circle ilk başta türünün farklılığıyla dikkatimi çekti. Sonra da Introverted Bosstaki Boss’umuzun kız kardeşinin de dizide olacağını öğrendim ve beklenen dizilerime ekledim hemen. Konusunun çetrefilli oluşu acaba senaristler bunun altından kalkabildiler yoksa çoğu dizide olduğu gibi finalde saçmaladılar mı diye düşündürtmüyor değil. Umalım da izlediğimiz her dakikadan zevk aldığımız bir dizi olsun!
Peki ya siz? Circle’ı izlemeyi düşünüyor musunuz ya da konusu ilginizi çekti mi?
Keyifli günler! :)


14 yorum:

  1. OHA konusu çok güzel, umarım baştan sarar da devam ederim ya çok heveslendim. Biraz biriksin de, hem finallerim de biter :D Teşekkürler minnoşş ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay inşallah ya :D Şu sıralar yeni başlayan dizilerden bayağı umutluyum ben. Umarım hayal kırıklığı yaşatmazlar :D
      Biriktiremiyorum ben ya :D Sonra tüm hafta yeni bölüm çıksın diye acı çekiyorum :D
      Finallerinde başarılar!:))

      Sil
  2. Yav kendimden utansam mi bilemedim ne dizi izliyorum ne kitap okuyorum ne müzik dinliyorum 😐hep iş güç

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalışırken bunlara zaman ayırmak zor oluyordur siz de haklısınız. İş sonrası kafa dinlendirmek için kitap okumak iyi gelir ama :))

      Sil
  3. Beklerim ben de bloguma http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Hımm bilim kurgu izlemeyi severiz :)batırmadıkları sürece :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göreceğiz bakalım batıracaklar mı batırmayacaklar mı? :))

      Sil
  5. Kore dizisi izlemeyi çok özledim :D Bunu da severim gibi geldi, teşekkürler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bağımlılık yapıyorlar bir süreden sonra değil mi? Eksikliğini hissediyor insan :D
      Rica ederim, keyifli seyirler şimdiden o halde :))

      Sil
  6. İzleyip izlememe konusunda kararsızdım ama konusunu adam akıllı okuyunca izlemeye karar verdim!Teşekkürler 😇

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiim ^_____^ İlk iki bölümünü izleyebildim henüz ve oyunculuk bakımından da kurgu bakımından da şimdilik iyi gidiyor. Keyifle izlersin umarım :))

      Sil
  7. Ayıla bayıla izlediğim bir dizi. Tanıtımını yazmayı düşünüyordum bende :) Kore dizisi izleyen insanları görünce aşırı mutlu oluyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her bölüm kafam yanıyordu izlerken :D Yaz yaz ki daha çok izleyiciye ulaşsın dizi :'))
      Değil mi ya bende de öyle oluyor :D Kore dizisi mi izliyorsun gel bir sarılalım moduna geçiyorum :D

      Sil

Yeni Yazılardan Haberdar Olun