17 Ocak 2017 Salı

Kore Dizisi Tanıtımı: Ruler, Master of the Mask (2017)

Yönetmen: Son Hyeong Seok ( Personal Taste'in yönetmeni)
Senarist: Park Hye Jin (İlk projesi)
Kanal: MBC
Tür: Tarihi, romantik, dram
Bölüm sayısı: Belli değil
Yayın günü: Çarşamba-Perşembe
Yayın tarihi: 2017 Mayıs



Ruler: Master of the Mask Konusu
Ruler: Master of the Mask, Joseon dönemindeki veliaht prens Lee Sun'un ülkenin su kaynaklarını elinde tutan zalim bir çete olan Pyunsoo-hwe'ye karşı mücadelesini ve sevdiği kadın Ga Eun'un yardımıyla adil bir yöneticiye dönüşümünü konu alır.
Ruler: Master of the Mask Oyuncuları
Yoo Seung Ho - Crown Prince Lee Sun
Yoo Seung Ho dizide Lee Sun adındaki veliaht prensi canlandırıcak. Karakteri Joseon döneminde su kaynaklarını elinde tutan güçlü bir çeteyle mücadele verecek. Ayrıca babasını idam ettirdiği kadına aşık oluşunu ve adil bir yöneticiye dönüşümünü izleyeceğiz.
Kim So Hyun - Lee Ga Eun
Kim So Hyun başrol kadın karakter olan Lee Ga Eun'ı canlandırıcak. Ga Eun'ın babası askerdir ve prensin emriyle idam edildikten sonra Ga Eun prensten intikam almaya yemin eder.

Yoon So Hee

L (Myuunsoo) - Lee Sun

Beni biraz tanıyorsanız eğer tarihi dizilerin favorim olmadığını biliyorsunuzdur. Ama seven okuyucularım illa vardır. O yüzden tanıtım burada kalsın, belki birine faydam dokunur. 
Keyifli günler!^^

12 yorum:

  1. Tarihi dizileri daha çok seven biri olarak genç oyuncuların tarihide oynamaya başlamaları beni sevindiriyor inşallah bu dizi güzel olur ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu sıralar genç kadrolu birçok tarihi dizi çıkıyor. Demek çoğunluk sizin gibi seviyor bunları. O halde bana sadece iyi seyirler demek düşer :))

      Sil
  2. Kore filmleri güzel ama dizisini izlemedim bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde dizileri filmlere göre daha iyi oluyor diyorlar ama ben pek filmlerini henüz izlemediğim için bilmiyorum :))

      Sil
  3. Kesinlikle bir kore dizisi takip etmek gerek artık, paylaşımlarınızı artık takip ediyorum, bize de bekleriz.
    http://hedefbodrum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka seveceğiniz bir Kore dizisi bulursunuz diye umuyorum :)) Teşekkürler, uğrayacağım ben de :)

      Sil
  4. Kim So Hyun en sevdiğim kadın oyunculardan sabırsızlıkla bekliyorum inşallah sorunsuz alt yazıları gelir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genç ve başarılı bir oyuncu gerçekten de. İnşallah, keyifli seyirler :))

      Sil
  5. şimdi esseve rin izledin mi, izlemedin mi?
    Koreantürke girdim arka plana yerleştirmiş diziyi haliyle merak ettim ama ben de senin gibiyim tairihi dizilere karşı =((=

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk iki bölümünü izledim henüz. Çok bayılmadım ama izlenir ya. Hala tüm o kıyafetler, uzun saçlar rahatsız ediyor, hikayeyi de zorlama bir zemine oturtmuşlar ama başrollerin çekici ve yetenekli olmasından dolayı sanırım izletti kendini yine de :D

      Sil
  6. +Kore Fenomeni aynen ben de Koreantürk'de her Kore dizisi izlediğimde arka plandaki resim dikkatimi çekiyordu, sordum soruşturdum ve nihayet diziyi öğrendim. Tarihi dizileri çok seven biri olarak keyifle izleyeceğim..

    YanıtlaSil