30 Aralık 2016 Cuma

Kore Dizisi Tanıtımı: Defendant (2017)

Dizi Adı: Defendant 
Tür: Gerilim, hukuk

Yönetmen: Jo Young-Gwang (Hyde Jekyll, Me, Queen of Ambition, 49 Days)

Senarist: Choi Soo-Jin (City Hunter)
Kanal: SBS
Bölüm Sayısı: Henüz belli değil.
Yayın Tarihi: 23 Ocak 2017
Yayın Günleri: Pazartesi-Salı

DEFENDANT KONUSU

Park Jung Woo Seul Merkez Bölge Savcılığında çalışan bir avukattır. Bir gün uyanır ve kendini karakolda bulur. Birini öldürmekle suçlanmaktadır ancak geçici hafıza kaybına uğradığı için hiçbir şey hatırlamamaktadır. O masumiyetini kanıtlamak için mücadele etmeye başlar.

DEFENDANT OYUNCULARIkore dizisi defendant tanıtım yorum


Ji Sung - Park Jung-Woo
Ji Sung dizide Park Jung Woo adındaki avukatı canlandırmaktadır. Park Jung Woo işine şiddetle bağlı bir avukat ve aynı zamanda evde sevgi dolu bir baba ve eştir. Karısı ve çocukları öldürüldüğünde onları öldürmekten suçlu bulunur.  Ölüm cezası ve geçici hafıza kaybı ile uğraşırken bir yandan da ailesinin gerçek katilini bulmalıdır.
Kwon Yuri - Seo Eun-Hye
Yuri dizide adalet duygusu güçlü bir kamu avukatını canlandırmaktadır. Adalet için savcıya ya da hakime karşı çıkmaktan korkmamaktadır.
Uhm Ki-Joon - Cha Sun-Ho / Cha Min-Ho
Uhm Ki Joon dizide karakterleri bambaşka olan Cha Sun Ho ve Cha Min Ho ikizlerini canlandıracaktır.

FRAGMAN

Şahsen bu tür dram ve gerilim dizilerinin fanı değilim ama Ji Sung için izlemeyi düşünüyorum. Şu kısacık fragmanda bile o duyguyu karşı tarafa geçirebiliyor. Siz ne düşünüyorsunuz? İzleyecek misiniz?
Kaynaklar: Soompi, kdramakisses

9 yorum:

  1. Ne yazık ki TV kültürüm yok benim,gün boyu açmasam orada olduğunu bile hatırlamam.Sevenlerine iyi seyirler olsun demek istedim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Televizyon açmak benim de hiç aklıma gelmez. Hatta düşündüm de geçen yıl toplasan 1 ya da 2 kere açmışımdır. İnternetten takip ediyorum her şeyi artık :))
      Teşekkür ederim^^

      Sil
  2. Defendant kesin izleyeceklerim arasında girdi bile. Sayende bol, bol Kore dizilerinden haberdar oluyorum Rin-chan.
    Şu an Kore dizilerinden aktif olarak takip ettiğim iki dizi var birisi Goblin diğer V'nin oynadığı Hwarang. Fantastik, tarihi derken gerilim eklememek olmaz. Zaten Bones hakkında son sezon olduğu söylentileri dolanıyor, bu nedenle gerilim konulu bir dizi görünce haylice sevindim. BÜYÜKSÜN, SAĞOL! ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir faydam dokunuyorsa ne mutlu bana :') Bence araya pek tatlış şirin bir dizi olan Weightlifting Fairy Kim Bok Joo da sığar Riv :p
      Estağfurullah Riv rica ederim ♥ Şimdiden iyi seyirler :')

      Sil
  3. Merak ile beklediğim dizilerden biri.. Ji Sung'a doyacağımız bir dizi olsun inşallah! :)) Güzel bir tanıtım olmuş, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ji Sung şu ana kadar hiçbir dizisiyle hayal kırıklığına uğratmadı. Umarım bu da öyle olur. Teşekkür ederiim, keyifli seyirler şimdiden ^____^

      Sil
  4. Ogluma söyleywyim o sever. Bir gün basima koreli gelin getirirse sasirmam 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah yaşanırsa bu bana da haber vermeyi unutma. Gelinin belki abisi falan vardır ben de anneme koreli damat getiririm :D

      Sil
  5. Ohaohaohaaaa ben senin bu tanıtımını neden görmedim o.O Ji Sung var, konu da şahane. Hatta izledin mi bilmiyorum ama Remember'ın konusunu anımsattı bana. Çok severim böyle masumiyet kanıtlama olaylarını. Hemen atlıycam diziye, bir Remember'ı bitireyim :D

    YanıtlaSil