28 Kasım 2016 Pazartesi

Suzy ve Lee Jong Suk Aynı Dizide: While You Were Sleeping

Haberi duyduğum gibi BUNU BLOGUMA YAZMALIYIMMMM dediğim bir haberle karşınızdayım bugün. Efendim kasımın ayının daha başında Lee Jong Sukla Suzynin aynı dizide rol alacağı haberleri gelmişti lakin Lee Jong Suk diziyi onaylamışken Suzy hala karar aşamasındaydı. İnş kabul eder inş kabul eder dualarım duyulmuş olucak ki bugün Suzynin de dizide olacağı onaylandı! 
Başrolleri Suzy ve Lee Jong Suk'un paylaşacağı While You Were Sleeping fantastik-romantik türünde bir dizi olup 2017'de izleyici ile buluşacak. Suzy (Uncontrollaby Fond) ve Lee Jong Suk(W) 2016'nın en çok konuşulan iki dizisinde oynamışlardı. Görünen o ki 2017'de de bol bol konuşacağımız iki isim olucak Suzy ve Lee Jong Suk.
Dizinin senaristi Suzynin de Lee Jong Suk'un da daha önce çalışmış olduğu Park Hye Ryeon. Lee Jong Suk senaristliğini Park Hye Ryeon'un üstlendiği I Hear Your Voice ve Pinocchioda rol almış ve o yıl SBS Drama Awards'ı kazanmıştı. Suzy ise Park Hye Ryeonla daha oyuncu olarak ilk çıkışını yaptığı Dream High dizisinde tanışmıştı. 
While You Were Sleeping rüyalarında gelecekte gerçekleşicek talihsiz olayları gören bir kadın ile bu olayları önlemeye çalışan bir savcıyı anlatıcak. Bize de keyifle izlemek düşücek.
Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında? Sizce yakışmışlar mı? Keyifli Günler ^__^

8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Haberi duyduğumda benim de ilk tepkim ayneeen buydu :D Umarım bomba gibi bir dizi olur:')

      Sil
  2. Çok uyumlu olacakalr bence ^^ W'dek partneriyle hiç yakıştıramamıştım jong suk'u. Kadın çok yaşlı kalıyordu... Ama Suzy'le kimyaları harikaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ben çok yakıştırmıştım oysa W'da da. Renkler ve zevkler işte :))
      Birlikte çektikleri reklamlardan beri birlikte rol almalarını bekliyordum. Umarım beklediğimize değer :))

      Sil
  3. Uyarlar mı bilmem ama konusu çok ilginç , bu ikili de oynarsa kesin çok tutar ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum, ikisi de oldukça ünlü isimler. Dizi yaklaştıkça birçok yerde haber olacaklardır :'))

      Sil
  4. İzlemek gerekli sanırım Ama benim en büyük merak ettiğim. Bunların hepsinin estetik çok meraklı olması ve makyaj durumları İnanılmaz beyaz takıntıları var. Ama bu daha çok Korede bu durum var. Çok eski Kore bloğlarında görüyorum ama yeni bunu derinlemesine açan görmedim. Biraz makyaj beyazlık Estetikleride ilgili yazılar yazılsa :) Vallahı tadından yenmez olurdu sanırım. Okuyan kişi açık açık bu konularıda yazın diyor Yazar kişiye :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de bloglarda, haberlerde okuduğum kadarıyla güzelliğe çok takıntılılar Koreliler. Yazar mesajı aldı :D Araştırmacı yazar Esseve Rin sizler Güney Korenin güzellik sırlarını sizler için ortaya dökücek :D Şaka bir yana estetikli ünlüler haberlerindeki yorumlardan pek hoşlanmıyorum ben. Ay bu ünlü makyajsız/estetiksiz çok çirkinmiş vs. hoş olmayan yorumlar yazıyor insanlar. Şimdi ben yazarım da sonra böyle yorumlar gelirse hele hele de sevdiğim ünlülere gelirse hanımefendi çizgimden kayabilirim :D Ama belki ünlülerin bakım rutinleri gibi şeyler bulursam paylaşırım :)) İstek için çok teşekkürler :))

      Sil