2 Ekim 2016 Pazar

Pazar 6'lısı: Bu Yaz Okuduğum En İyi 6 Kitap

Merhabalar ^____^
Pazarınız umarım güzel geçiyordur. Benimki bol rapor yazmalı geçtiğinden şu an sağ işaret ve orta parmağım kullanım dışılar. Baktım rapor bitmiyor ara vereyim de pazar 6'lısını yazayım dedim. 

Bugünün teması yazın okuduğumuz en iyi 6 kitaptı ve tema halimin ne kadar vahim olduğunu fark etmemi sağladı. Koskoca tatilde 12 kitap okumuşum ve bunların içinde 3 puandan fazlasını verdiğim kitap sayısı 5. Evet, tutmayın göz yaşlarınızı ağlamak serbest.

Gereken acımayı gösterdiysek gelelim aralarındaki en iyiler hangileriymiş.

1)Gündönümü-İdil Elif Uzun
Her listemde anıyorum Gündönümünü ama hala yorumunu giremedim. Çok özür dilerim İdil...Oysa hemen yazıcam demiştim yorumu...
2)Güller ve Dikenler Sarayı-Sarah J. Maas
Bu kitap hakkında hala tam ne hissediyorum emin değilim. Goodreadste şöyle yazmışım, "4 yıldız veriyorum ama hala emin değilim. Başlarında biraz sıkıldım. Tamlin Feyre'i almaya gelene kadar biraz sıkılarak okudum. Sonrasınra Lucien ve Feyre atışmaları sağ olsun eğlenerek okumaya başladım. Tamlin/Feyre ikilisi beni zerre etkilemedi. GERÇEKTEN NE ARA AŞIK OLDUNUZ BEN Mİ KAÇIRDIM???? Flört bile etmediler... Neyse işte ben böyle mehh havasında okuyordum ta ki RHYSANDER GELENE KADAR. Al beni sarayına götür bebeğim ya 4 yıldız veriyorsam nedeni sensin. Sanıyorum ki ikinci kitapta bol bol rhysander göreceğiz. Tumblra acotaredit diye bir yazdım tag full rhys/feyre dolu kjkjkl İNŞ SERİ BU YÖNDE İLERLER AMİN."
3)Winter-Marissa Meyer
Yine bakalım Goodreadste ne yazmışım Winter için. "Gökyüzündeki yıldızların hebbbsi senin olsun yav. 800 sayfalık kitapta bir an bile nefes almadı karakterler ya ben yORULDUMKGLKL her sayfa dolu doluydu HİÇ sıkıldığım yer olmadı bir 800 daha olsa okurum o derece. ki ne ara bitti şaşkınım?????? tamam burda 7-24 haziran arası okudum olarak gözüküyor ama ilk başladıktan sonra baya bir okumadım neden hatırlamıyorum ama. 2-3 güne bitti yani aslında kitap. başlamadan önce ohooooooo bu kitap bitmez ne güzel diyodum ama bir bakmışım bitmişjkglh"
4)Gümüş Gölgeler-Richelle Mead
4 yıldız vermişim. Serideki en hareketli kitaptı bana göre. Yorumunu okumak için tık tık.
5)Yakut Çember-Richelle Mead
Kanbağı serisinin final kitabı olan Yakut Çember de benden 4 puan almış. Aklıma takılan birkaç noktaya da açıklama getirilseydi 5 puan alabilirdi ama yine de güzel bir finaldi. 
6) Fangirl-Rainbow Rowell

Umarım sizin yaz tatiliniz benimkinden daha güzel ve verimli geçmiştir. Keyifli günler! ^___^

2 yorum:

  1. umarım sonbaharı daha verimli geçirirsin canım. hem okuduğun kitap sayısı bakımından hem de kitapların güzelliği bakımından. :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım ikimiz de verimli geçiririz :> Bakalım yılın kalan bölümünde kitaplığımdaki kitapları bitirmeye yönelik okuyacağım diyorum ama kütüphanelerden uzak duramıyorum :D

      Sil

Yeni Yazılardan Haberdar Olun