14 Şubat 2016 Pazar

Pazar 6'lısı: Keşke Sevgilim Olsa Dediğiniz 6 Karakter


MEREBALAAR ^___^
Günün anlam ve önemini belirten Pazar 6'lısı yazısıyla buradayım. Bugün aşık olunası, birbirinden muhteşem, olsa da yesek dediğim karakterlerden konuşucaz. 
***Dikkat liste aşırı doz tatlışlık içerir***
1) Etienne St. Clair / Parisde Aşk
Düşünür düşünmez aklıma ilk gelen isim Etienne çünkü kendisi tatlışlar tatlışı. 
2)Dorian Havilliard / Cam Şato
Kitap kurdu prensciğim bu listeye olmazsa olmaz. Olsa da birlikte krallığa falan hükmetsek.
3)Mamura Daiki / Hirunaka no Ryuusei

Yalan yok ilk başta hiç ama hiç sevmemiştim. Böyle bir soğuk, nefret ediyormuş gibi davranıyordu Suzumeye ama sonra anladık ki çocukcağız kızlarla konuşmaktan ölesiye utandığı için böyle yapıyormuş jklf Neyse affeddim ve kendisinin o utangaç hallerini de çok sever oldum.
4)Nick Hidaka / Geek Kız
Namı diğer Aslan Çocuk. Bir diğer dünyalar tatlısı. Okurken hep aslan yelesi diye bahsedilen saçlarını sevesim geliyordu. 
5)Cricket Bell / Lola ve Komşu Çocuk
Cricket için diyeceğim tek şey --->bu dünya için fazlasıyla iyi olduğu. Hiç mi kötü tarafı olmaz yav bir karakterin????? Etiennenin bile kusuru var (ki ben kusuruyla birlikte seviyorum<3) ama Cricketin bir tane bile yok. 
6)Nikolai Lantsov / Kuşatma ve Fırtına

Bir diğer prensimiz Nikolai. Listedeki en farklı karakter olsa gerek. Nikolai ne saf ne de utangaç. Aksine kendine güveni somut bir şey olsaydı dünyanın çevresini 2-3 kez sarardı herhalde jkgj Bu kendine güveni boş yere değil tabi. Kendisi son derece kurnaz, yakışıklı, komik ve diğer çekici özelliklere sahip biri. 

14 yorum:

  1. Tüm gündür beklediğim liste gelmiş *.* Etienne'i ikimiz de yazmışız bu arada ^^ Keşke karakterlerin hangi kitaptan olduğunu da yazsaydın kız -_- Bu haftaki temayı çok sevdim ya listeme bakıp bakıp iç çekiyorum vallahi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde değildim ya bütün gün. Geldiğim gibi yazdım hemen :>>
      Etienne ya :')))))) Okuyup da etkisine girmeyecek kişi sayısı çok azdır herhalde :D
      Hızlı hızlı yazınca unutmuşum, eklerim şimdi >.<
      Temayı beğendiğine çok sevindim, yarın buna benzer bir şeye mimlenmeye hazır ol :D

      Sil
    2. Ayy çok heyecanlandım!! Merakla bekliyorum ^.^

      Sil
    3. the fictional bookboyfriends tagiydi ama çeviremedim ve yalan oldu >.< çok üzgünüm :<

      Sil
  2. Geçen hafta pazar olduğunu ancak pazartesi olunca anlamış listeyi kaçırmıştım *utanan emoji* bu listeyi de öyle bir karakter bulamadığımdan erteliyorum *utanan emoji* senin listeni zevk ile okudum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa hiç mi çok sevdiğin karakter yok 0.0 bu hafta pazar bekliyorum ama listeni merakla :D
      eheh tişikkürler :>>>>

      Sil
    2. Sevdiğim çok karakter var ancak hiçbirine keşke sevgilim olsa demedim :) yazarım bu hafta :))

      Sil
    3. anladım :>>
      göremedim bu pazar :p gerçi ben de yazamadığım için böyle bir şey deme hakkım yok :D

      Sil
  3. Maalesef hiçbir kitabı okumadığım için karakterler hakkında yorum yapamıyorum ama Lola ve Komşu Çocuk'u merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cam şatoyla kuşatma ve fırtına hariç diğerleri hep çerezlik, okurken kafanı rahatlatan türden kitaplar. lola ve komşu çocuktansa pariste aşkı daha çok öneririm :>

      Sil
  4. Cricket de iyi hoş ama bi süre sonra niye bu kada iyi diye sıkılır bu sefer kız :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir adet cricket bulayım sıkılırsam ben de eslem değilim :D

      Sil
  5. hımmm şu lola ve komşuyu izleyim bakıyim :) yani okuyum :)

    YanıtlaSil